سلاممی نویسم بماند برای آیندگان ( اصلا آیا آیندگان به ما اهمیتی میدن ؟ما چقد به اونا اهمیت میدیم؟ اصلا چرا باید به ما اهمیت بدن ؟)ده روز دیگه عیدهما سه هفته ست که تو خونه هامون قرنطینه ایم .امسال سال یکم خوشگذرونی...
ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: جمعه 23 اسفند 1398 ساعت: 22:50